ÜRÜN İADE KOŞULLARI
Önemli 1: wokimall.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren otuz (30) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Online alışverişlerde mağazalarımızdan herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
Önemli 2: Trendyol.com, Hepsiburada.com ve Morhipo.com üzerinden WOKİMALL sitesinden ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca WOKİMALL siparişleri için geçerlidir (!)
Önemli 3: Hijyen koşulları gereği maske ve iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ancak ambalajı açılmamış, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.
Değişim Şartları
Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade işlemi yapılmaktadır.
Nasıl İptal veya İade Yaparım?
+90 533 014 06 34 arayarak/İade Talebinizi oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz. İade sürecinizi başlatabilmemiz için faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
- İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın
- Faturanızın alt kısmında yer alan iade&değişim bölümünü doldurun ve faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz veya +90 533 014 06 34 No’lu müşteri hizmetlerimizden 7/24 destek alabilirsiniz.
- İade paketinizi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edin
- En yakın MNG Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek WOKİMALL adresini belirtmeniz yeterlidir. Sarıyer Merkez Mahallesi Mesher burnu caddesi No: 10/b Sarıyer/İstanbul
Sipariş İptalini Nasıl Yaparım?
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya info@wokimall.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
Ürünün Garanti Süresi Kaç Gündür?
Siparişinizde bulunan ürünler ile ilgili tüketici kaynaklı olmadığını düşündüğünüz bir sorun ile karşılaşmanız durumunda, ürünü garanti süresi olan 1 yıl içerisinde faturanız ile birlikte adresimize gönderebilirsiniz.
Ürünün İnceleme Süresi Kaç Gündür?
İnceleme departmanımıza ulaşan ürününüzle ilgili inceleme işlemi en geç 21 iş günü içerisinde tamamlanmakta ve tarafınıza bilgi verilmektedir.
Ürün İnceleme ve Red Sonucu Nasıl Olmaktadır?
İnceleme sonucunda üretim kaynaklı bir problemle karşılaşılması durumunda ürününüzün değişimi yapılacaktır. Kullanıcı kaynaklı bir sorun ile karşılaşılması durumunda ürününüz MNG Kargo firması ile sistemde kayıtlı olan adresinize gönderilecektir.
İnceleme Ürünü Depomuza Nasıl Gönderilmektedir?
İnceleme ürünlerinizi Ulustrans Lojistik Mermerciler Sanayi Sitesi 2. Bulvar No:24 Beylikdüzü / İstanbul adresine MNG Kargo ile gönderebilirsiniz.